"Inte utan min emlakräm"

Doktorn idag... vet inte riktigt vad det kan vara än... mer tester och mer BLODPROV idag. Ibland undrar man ju... är det meningen att man ska ta itu med en av sina värsta fasor kanske? Så satt jag där igen, med armvecket blottat på den gröna duken och kände hjärtat rusa... men denna sköterska var underbar och tillsammans fixade vi det - naturligtvis med Emlakräm!
Doktorn jag skulle träffat var sjuk så jag fick en annan, ung, lite lagom stissig och förvirrad doktor :) haha!

Nu ska jag vänta på en liten maskin som ska kolla blodtrycket på mig i 24 timmar. Tillsammans med de nya proverna ska de ta reda på vad min sköldkörtel håller på med, det är tydligen den som retas lite och stissar upp både bloctryck och hjärta om jag har förstått det hela rätt.
Vet egentligen inte vad jag ska tycka om detta... ska jag va orolig eller är det bara att medicinera? Tror inte jag ska tänka så mycket mer på det faktiskt.

Det bästa med idag var stoppet jag och mamma gjorde på Kupan, det blev en jättefin grå pälsmössa, en svart angoramössa och en svart skinnväska - totalt 75kr. Varför handlar man inte där oftare? Tillsammans med mina nybudade broscher för 15kr blir mössorna helt perfekta! Dom var jäkla snygga båda två för det är meningen att man ska ha dom sådär lite fräckt på sne, märkte jag när jag kom hem och fick prova på riktigt! Helnöjd är jag iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback