Välkommen tillbaka till verkligheten...

För tredje veckan i rad nu har jag och Sophia hävdat att "nästa vecka blir lite lättare" - nån slags överlevnadstektik tror jag. Vi får varandra att tro iaf lite grann att nästa vecka då är det inte så mycket. När veckan är över småskrattar vi ikapp i nån form av ångestattack över att eeeeeh så jävla fel vi hade - igen.

Just nu är jag så trött att jag på allvar mår illa. Jag steg upp klockan 06.00 och kände på mig att dagen inte skulle bli bra, det var en sån stanna-hemma-och-bara-vara-dag. Allt var så kallt och jag nästan grät när jag gick till tåget, det var så kallt och jag kände mig så liten och ynklig när jag gick där i mörkret med pappas reflex ilsket blinkandes. Väl framme har Skånetrafiken bestämt sig för att ändra avgångarna för mitt tåg. Tydligen går det nu tre tåg till Malmö, två stopp i Vinslöv... men naturligt jävlavis går det bara ett till Hbg som de dessutom bestämt sig för att ha extra många stopp på den linjen. 1.) Ska man ändra något sådan får man väl för helvete se till å INFORMERA OM DET!?! Jag pendlar varje dag - VARJE dag och jag har inte sett något om att det skulle bli nya tider!!!! Då spenderar jag som sagt en satans massa tid på tågstationer. Sen får de väl för helvetes jävlar igen sätta in ett nytt tåg på denna sträcka, det går inte att jamma in hur många personer som helst i tågen, de måste få plats också!! Ärligt nu vad e det för folk som jobbar med planeringen av tåg?! ALLVAR?!

Tal i skolan. Inte fan vet jag vad det är men denna klassen gör mig fruktansvärt nervös. Det gick käpp rätt åt helvete. Förvånad om jag får G på det, så är vi där vi var förra året igen, när U:na staplas på hög. Dessutom fick vi personlig megakritik på plats inför alla. Det tog jag hårdare än jag trodde... trodde nog itne det skulle gå så dåligt. De e ju bara för den hysteriska läraren fr¨ån Norge schasar upp det till något världsomfattande att hålla ett argumenterande tal! aaaaaaaaah.

Sen klcokan 17.00 var det mentorträff, min var inte där, vi får ses i januari istället. Jag ar hemma 20.15.... ska det vara såhär?!
Imorn, grupparbete heeeela dagen.
Tors - dubbla föreläsningar hela dagen. Inlämning senast kl 16.00.
Fre - Grupparbete heeeeela dagen - ska vara klart för inlämning på fredag för att slippa jobba med det över helgen och på måndag.
Nästa vecka  skulle varit ledig men nej då ska vi knapra ihop poängen från konsultuppdraget för att överhuvudtaget få gå kvar till våren och få skriva våra uppsats och ta vår jävla examen måste dessa poäng in. OCH jag vill vara ledig i jul - det räcker fan nu!! Så där rök dom dagarna.

Palla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback