Vecka Vecka Vecka

Om förra veckan var hektisk och stressande undrar jag vad denna blir? Den började ju bra, gick upp 05.00, tog tåget till Hbg 06.22 - svindlande tidigt. Det är mörkt när man går och det är mörkt när man kommer hem... lite deppigt är det nog allt. Satt på föreläsning/presentation från klockan 08.00-16.00. Tillsist sa mina ögon ifrån då dom började sticka och rinna kraftigt... efter X antal timmar stirrandes på en powerpoint utan mina glasögon som dumt nog låg hemma... sa dom ifrån och jag fick tillbringa sista timmarna med att glo i mina papper istället. Vår presenation gick bättre än väntat iaf :)
Resan hem tog två timmar istället för sedvanliga en timme... hann dock med bussen hem! Sitter nu och halvsover ömsom skriver...
Imorn upp klockan 06.00... En lika lång dag med ny kursstart samtidigt som den feedback vi fick idag ska tas omhand.
Onsdag - doktorn... känner hur det kommer krypandes över mig...
Torsdag - skola från 10-15 och en generalrepetition inför presentationen på McNeil på fredag... :S Undra jag hur den ska sluta, VAD händer om dom inte är nöjda med det som vi har att presentera och som de efterfrågat och faktiskt satsat på? :S hujeda mig... veckans näst största fasa...
Fredag - dödsstöten på McNeil.
Lördag - jobb! Något kul också kanske?
Södag - trött, tröttare, tröttast.

Samtidigt som en hektiskt vecka uppenbarar sig kommer vi även ett steg närmre julen... den smyger sig på den me... och jag önskar verkligen så innerligt att jag kunde få känna som när man var liten... att man kunde få tackla tuffa veckor och jul med en känsla av att få vara lycklig i ryggen... att iaf ha en lycka att falla tillbaka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback